Telefon numarasını paylaşan bayanlarla tanışmak isteyenler için sanalkeyfi.com’un oluşturmuş olduğu sohbet ve eğlence bloğumuza hoşgeldiniz.!

Telefon numarası paylaşan olgun bayanlar, Telefonda sohbet ve arkadaşlık, Üniversiteli kız numaraları, Dul bayanların telefon numaraları ve whatsapp profilleri, Zengin bayanların telefon numaraları, Partner arayan bayan ilanları ve telefon numaraları, Evlenmek için sevgili arayan bayan numaraları, 2021 partner arayan güncel bayan numaraları, Seviyeli arkadaşlık isteyen olgun bayanlarla whatsapp sesli ve görüntülü sohbet, Dost arayan zengin erkekler ve bayanlar..

Kadın erkek ilişkilerinde doğal olarak ilk gün ile son gün arasında her zaman büyük farklar olur. Bu yüzden her iki kişide hem erkek, hem bayan karşısındaki kişinin çok değiştiğini biraz suçlar mahiyette söyler. Ancak bu değişim normaldir. Bir ilişkiye başlamanın ilk adımlarından biriside hoşlandığınız kişinin telefon numarasını alabilmektir. Aşık olduğu ya da hoşlandığı kadının telefon numarasını alan erkek kendini o gün için o mutlu hisseder ki, adeta heyecandan yerinde duramıyordur. Unutmayın ki, size telefon numarasını veren bir bayan size kesinlikle güvendiği için veriyordur. Bundan sonra sizin yapacaklarınız ya o güveni dahada sağlamlaştıracak ve ilişkinizde ilerleme olacak, ya da o güveni zedeleyerek o kadını kaybedersiniz. 2021 yılında  arkadaşlık ilanı vererek telefonda sohbet etmek isteyen arkadaşlık ilanlarını sizler için paylaşıyoruz.

💘Selam, Merve Ben,26 Yaşımdayım, İdealist Biriyim, Tanışmak İsteyen Seviyeli Beyler Mesaj Yazsın.💘

Merhaba arkadaşlar ismim Merve ve 26 yaşımdayım. Gazetecilik bölümü mezunuyum. Mersin’de yaşıyorum. En büyük eğlencem farklı doğal mekanlar keşfetmek, oraları gezip tarihini araştırmak ve resim çekmek. Özellikle fotoğraf çekmeyi ve her anı ölümsüzleştirmeyi severim. Hatta bu konuda bir fotoğraf galerisi açma planlarım var. İdealizme inanan ve surekli birşeylerin çabasında olan biriyim. Boş boş oturmayı, miskinliği ve tembelliği sevmem. Kadın erkek ilişkilerinde eşitliğe inanırım. Bu yüzden herhangi bir erkek dahi olsa yönlendirilmeyi sevmem. Şu an herhangi bir ajans ya da medya kuruluşunda çalışmıyorum. Birazda maddi olarak rahat olduğum için böyle bir kaygım yok. Kendi hedeflerim ve ideallerim var gerçekleştirmek istediğim. Özellikle doğu kültür ve mirasını araştırmak, bu konuda bilinmeyenleri ortaya çıkarmak amacım.

Ama tabi bütün bu telaş ve merakın içerisinde kalbimide düşünmek ruhumun ve kalbimin ve bedenimin ihtiyaçlarınada zaman ayırmak zorundayım. Gezilerimde genelde yalnız olmayı severim ama bazen acaba yanımda sevgilim olsa daha mı eğlenceli olur diyede düşünüyorum. En azından bunuda denemek ve görmek isterim. Benim gibi kültüre önem veren egitimli biri olursa bana eşlik edecek belki hayat daha renkli olabilir. Hatta onunda fikirlerini almak isterim bu konularda. Çok sosyal birisi olduğum için gezip gördüğüm yerlerde neredeyse hergün yeni birileri ile tanışıyorum. Bazıları duygusal anlamda yaklaşmak istiyorum bunuda görüyorum ama, içi boş fikirsiz ve eğitimsiz kişiler çıkıyor hep karşıma. Yoksa ben kendimi manastıra kapatmış falan değilim. Benimde kalbim aşka ihtiyaç duyuyor ama kriterlerime uymayan biriylede olamam. Benimle doğayı ve tarihi keşfetmek isteyen seviyeli beyler telefon bırakırsanız tanışırız.

💘Selam, Adım Ayşenur ve 25 Yaşımdayım. Evlenmek İsteyen Ciddi Beyler Whatsapp Numaranızı Yazın Tanışalım.💘

Selam arkadaşlar Ayşe Nur ben nasılsınız. Yaşım 25 ve bekarım. Tesettürlü genç bir bayanım. Güzelliğe önem verenler için güzel sayılırım. En azından çirkin olmadığımı biliyorum. Boyum 175 ve 55 kiloyum. Üniversiteyi yeni bitirdim. İşletme mezunuyum. Kamuda iş bulmak için sınavlara falan hazırlanıyorum. Aslen Sivaslı’yım ama İstenbul Kartal’da yaşıyorum. Annemi uzuun zaman önce kaybettik ve babamla birlikte yaşıyorum. Evin tek çocuğu benim. Genelde tek çocuk kıymetli olur ama nedense ben o kıymeti hiç göremedim. Kız çocukları için babaların yeri hep farklı olmuştur.

Benimkide benim için farklıydı ama malesef ben babam için çokta farklı olamadım. Sanırım bunun nedeni babam hep bir erkek evladı olsun istemiş ama ben olmuşum. Bu yüzden bana karşı hep soğuk davrandı. Bi yaşıma kadar belki düzelir, belki bir gün beni sever diye sabrettim o gün hiç gelmedi. Bu eksiklik benim içimde hep oldu. Hem annemin yokluğu hem babamın beni hiç görmemesi, yokmuşum gibi davranması beni psikolojik olarak çok kötü etkiledi. Belkide içimdeki bu sevgi boşluğundan artık evlenmek istiyorum ve birisi beni sevsin sahiplensin istiyorum.

Emin olun ben, beni seven adama asla ihanet etmem. Onu mutlu etmek için adeta kendimi parçalarım. Evlilik konusunda kesin kararlıyım ve kendimden eminim. Biraz birikimim var, maddi olarak soruj yaşayacağımı sanmıyorum. Zaten güzel bir işe girer ve güzel bir insanla tanışırsam hayatımı düzene koyabilirim. Benden olgun ve ruhen güçlü maneviyatı kuvvetli birisi olursa mutlu olurum. Kapalı bir bayanım ve bunu sorun etmeyecek biriyle tanışmak istiyorum. Ben numaramı bırakamam, niyeti ciddi olanlar yazarsa güzel günler için tanışabiliriz.

💘Merhaba Nasılsınız, Adım Nagehan,37 Yaşım, Düzgün Birini Bulursam Numaramı Verebilirim.💘

Selam nasılsınız beyler. Burada sizlerle olmaktan çok mutluyum. Gerçi işin aslı ben hep mutluyum. Kolay kolay bozulmaz benim mutluluğum. Çünkü hep kafama eseni yaparım. Beni ne yapmak mutlu edecekse kim ne der falan diye düşünmeden mutlu olduğum şeyleri tereddüt etmeden yaparım ve kimseyede hesap vermem. Şu an hali hazırda benimle hala sevgili olduğunu zanneden birisi var. Tabi terkedildiğini en kısa zamanda öğrenecek. Cebinde parası var ve yakışıklı diye benim onun umursamaz hallerine sonsuza kadar sabredeceğimi zannediyor heralde. Ama yanıldığını anlayacak ama anladığında  çok geç olacak.

Hareketli ve lüks yaşamayı severim beyler. Lüks dedim diye gözünüz korkmasın. Yeri geldiğinde bir tebessüm bile çok lüks olabiliyor. Herşeyden önce insan olsun,adam olsun. Gerisini zaten beraber çözeriz. Güzel ve çekici olduğumu sanıyorum. Fiziğim falan düzgündür. Hiç evlenmedim. Hep erteledim evliliği. Sonra baktım evlenme yaşım geçmiş bile çoktan. Ama hala evlenmeye niyetim yok. Çılgınca yaşamayı seviyorum ama evlenecek kadar çılgın değilim. Daha güzel günler var yaşanacak, evlenip kendimi eve kapatamam. 

Hep düzgün birini aradım durdum ama bu kadar zor olacağını bilemezdim. Bendemi var bir kısmetsizlik anlamadım ama kime el atsam çürük çıktı. Olgun ve karizmatik erkeklerden hoşlanıyorum. Evli olanlar yazmasın lütfen, birde başkalarının karısı ile uğraşmak istemem biraz eğleneyim derken aile faciası çıkmasın ortaya. Kafama göre anlaşacağım biriyle tanışırsam ilişkim uzun süreli olsun isterim. Sınırlı asabi biri değilim ama mülayim bir yapımda yok. Tanışmak isteyen olgun erkekler mesajınızı bekliyorum. Kendinden emin, karakteri oturmuş kişiler lütfen. 

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here